anjagoesafrica.reismee.nl

Dag 17, vrije dag

Vandaag is het erg heet. Al bij het opstaan vind ik t erg warm (horrormonen?) Of zou t aan het tijdstip liggen. Ipv half 8 word ik even voor 9 uur wakker. Heb heel vreemd gedroomd. Ik sliep maar was me toch bewust wat ik droomde. Een herkenbare droom, uit een ver verleden. Alsof ik hallucinerende. Zo vreemd. Wat zou er in mn drankje hebben gezeten gisteravond anyway, laat opgestaan dus en meteen warm. Deze keer wil ik wel een omelet als ontbijt. Echt zin in, dus ik zoek de kok. Nergens te vinden, balen, dan maar gewoon thee met 2 broodjes en wat fruit. Naomi, 1 van de medewerkers komt gezellig bij me zitten. We hebben het over opvoed problemen, ze heeft nog jonge kinderen. Ik geef haar een paar tips (als ervaringsdeskundige). Misschien helpt het. Na het wassen van wat kleding gaan scott en ik naar de supermarkt. Daarna ga ik de foto's van mijn camera downloaden en op mn blog zetten. Scott gaat dan wat kleding wassen (geen foto van helaas). Daarna gaan we naar de craft market op de boda. We zouden met Eva maar door een misverstand gaan we toch apart (Evan naar de ene en Scott en ik naar de andere). We kopen een paar kleine dingen en gaan dan weer terug op de boda. Er wordt bijna het dubbele gevraagd dan onze heenreis dus dat gaan we mooi niet doen. Toch 2 chauffeurs gevonden voor onze prijs. Ik verbaas me nog steeds over de drukte, uitlaatgassen en hitte. Pff ik heb t vandaag zo heet, niet normaal. Uiteindelijk nogmaals naar de supermarkt gelopen (in Afrikaans tempo) en op het marktje vlakbij bananen gekocht. Scott heeft bij een winkel naast de supermarkt nog een mooi overhemd gekocht. Jaja eindelijk gelukt. Daarna gechilled tot het avondeten (uitzweten).

Morgen vroeg opstaan want we gaan te mountainbiken. Gelukkig op een eiland (met veel heuvels denk ik, ai) dus ik hoop wat wind.

Oja, heb nu al 2x een kakkerlak gezien, vlakbij onze kamer. Gatverdarre, wat vind ik dat toch vieze beesten..... iewwww

Reacties

Reacties

Jan

Hier lekker koel geen kakkerlakken
Nog 5 nachtjes

Anja

Xxx

Vronie

Inderdaad hier frisjes met het weer hoop voor je dat het morgen niet te warm is het einde is al weer in zicht groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!