anjagoesafrica.reismee.nl

Dag 11 vrije dag

Vandaag een chill dagje. Vannacht wakker geworden van een kermende hond. Het is vrij gehorig hier en ik hoorde eerst al een groep mensen vertrekken. Dan is de poort open en er zijn 2 honden hier waarvan er 1 altijd naar buiten wil. Omdat het zo lang aanhield ging ik ff kijken. Geoffrey stond bij het hek en riep naar de hond (boris) maar die kwam niet. Hij zou net het hek sluiten toen de hond eraan kwam. Vanochtend vroeg ik aan Geoffrey wat er vannacht aan de hand was. Hij vertelde dat de hond het hek uitgeglipt was en in gevecht raakte met een paar straathonden. Alle honden waren gewond zo ook boris, maar t kon erger. Hij heeft n wond op zn hoofd en op zn kin. Arm beestje ( sorry ik ben een hondenliefhebber).

Ik was vanmorgen vroeg op. Scott bleef nog even liggen want die wou graag uitslapen. Als eerst heb ik de foto's van mn camera gedownload. Wauw er zitten echt hele mooie bij. Ik word er gewoon happy van . Ik zoek de mooiste uit zodat ik die op mn blog kan zetten maar het downloaden duurt zo vreselijk lang dat ik maar gestopt ben. Komt doordat er hier zoveel mensen op internet zitten. Morgen maar weer. De foto's volgen dus.

Daarna met scott naar Accacia mal geweest, een groot overdekt winkelcentrum. Op de boda. Heenweg ging prima. We hadden van Frank (reisleider) richtprijzen meegekregen wat het ongeveer zou moeten kosten. De mal was niet echt wat we verwacht hadden dus daar waren we snel klaar. Wel lekker ijs trouwens. Daarna op de boda maar de craft market. Leuke markt maar veel dezelfde producten en je wordt steeds aangesproken om binnen te komen (logisch want ze willen graag verdienen ). Wel leuke souvenirs gekocht. Daarna weer op de boda terug naar het icu guesthouse. Ja die mannen dachten 2 toeristen (en wit) daar kunnen we mooi aan verdienen. Dus ze vroegen het dubbele. Haha maar dat ging dus mooi niet door. Uiteindelijk liepen we weg en riepen ze ons na. Nog 1 keer proberen maar uiteindelijk toch voor onze prijs opgestapt. Ik weet niet of mijn boda rijder daardoor wat sjagerijnig was maar hij reed een paar keer bijna tegen de stoeprand aan (zodat ik voor mn tenen vreesde) en reed 2x de stoep of en af. Nouja. De andere boda chauffeur raakte ons kwijt en we belanden bij de verkeerde rotonde. Hij zei dat dit toch echt was wat ik had gezegd maar ik herkende het totaal niet (nou is dat niet zo heel vreemd want ik kan nooit mn weg terug vinden haha). Hij vroeg aan een paar andere boda's de weg en zo kwam ik toch te plak. Scott was ook net afgezet gelukkig. Een hele ervaring dus zo samen op pad. Daarna wat appels en bananen op de markt gehaald en de rest van de dag omgehangen. Scott verveelde zich zelfs haha. Tijd voor ons nieuwe project morgen.

Wordt vervolgd

Reacties

Reacties

Gooitsen

Wat hebben jullie een mooie reis en maken jullie geweldige dingen
Een groot verschil met onze cultuur en onze gewoontes
Ik herken dit van mijn wereld reis naar Nieuw Guinea in de jaren 60

Mirjam

Mooie verhalen Anja! Geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!