anjagoesafrica.reismee.nl

Dag 6 ochtend

Goedemorgen!

Vandaag weer een nieuwe dag! Gisteravond op de boda geweest naar hartje Kampala. In het spitsuur en in het mierennest van verkeer. Wauw dat was een hele beleving! Je ziet het wel eens op tv, zo'n wir war van verkeer in het buitenland, wat allemaal in elkaar overloopt. Nou, wij zaten daar middenin. Scott vond t wel leuk geloof ik, ik liet t ook maar over me heen komen. Het zijn de beste chauffeurs tenslotte.

Ik zit nu buiten te ontbijten. En hoor weer gepredik. Dat gaat hier echt de hele dag door. Vraag me af of ik straks ook gehersenspoelt en bekeerd weer terugkom. Haha dat zou wat zijn. Het wordt weer warm vandaag. Dat is het nu al.

O ja, over het etentje van gisteravond. We gingen naar een Italiaans restaurant. Van vegetarisch eten heeft nog niemand hier gehoord volgens mij, maar goed. We zaten met een hele groep veelal jonge meiden die hier al lange tijd vrijwilligerswerk doen. Ik was er wel van onder de indruk. Er waren ook 3 oudere dames (ahum, van mijn leeftijd denk ik) die alleen hier waren. Knap hoor. De jonge meiden groep bestond uit 3 vriendinnen, 2 nichtjes en verder alleenreizende jonge meiden. Ik ben ervan onder de indruk dat je op die leeftijd zo bezig bent met het verbeteren van de wereld. Daar kunnen ze bij ons in het rijke westen nog iets van leren.

Wordt vervolgd x

Reacties

Reacties

Vronie

Heel bijzonder allemaal ja dan leven wij in weelde groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!